loading...
عاشقانه تنهای خاص

 

 

 

http://up.tanhay-khas.ir/up/tanhay-khas/Pictures/Fun3dair-Love-Pictures%20(10).jpg

 

 

دلم گرفته

از همه بي تفاوتي ها …

از همه فراموشي ها …

از همه بي اعتمادي ها …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

خوابم مياد ولي نميرم سمت تخت خواب

اون لعنتي يه تله ست

توش از خواب خبري نيست

فقط فكر و خيال كه انتظارمو ميكشه

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

فکر تو را حتي در ميان خنده هايم نمي توانم پنهان کنم

هر چقدر مي خندم باز غم نبودن تو خودنمايي مي کند

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

غم که نوشتن ندارد

نفوذ مي کند در استخوان هايت

جاسوس مي شود در قلبت

و آرام آرام از چشم هايت مي ريزد بيرون

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

بيشتر مواقع پشت جمله ي عيبي نداره و مهم نيست

يه دل شکسته وجود داره

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

بي خيال است خيلي بي خيال …

همان کسي که تمام خيال من است …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

عاشقت شدم بازي ام دادي

آن هم از نوع قايم باشکش

و من چه کودکانه به بازي ادامه دادم

نمي دانستم قرار است ديگر پيدا نشوي

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

عاشقت شدم بازي ام دادي

آن هم از نوع قايم باشکش

و من چه کودکانه به بازي ادامه دادم

نمي دانستم قرار است ديگر پيدا نشوي

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

نشستم اينجا زل زدم به عکسات

به اينکه زندگيمون رو به غم رفت

منو نگاه نکن يه لحظه شايد

کنار من نبودنت يادم رفت

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

حسرت يعنى

خواستن تو که داشتن نمي شود هيچ وقت …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

تا دلت بخواهد بغض دارم

تا حدي که به بغض هايم خمس تعلق مي گيرد …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

آنقدر جاي تو خاليست

که هيچ گزينه اي آن را پر نمي کند حتي تمام موارد …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

به ادامه مطلب بروید

 

چقدر سخت است

حال عاشقي که نمي داند

معشوقش نيز هواي او را دارد يا نه …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

دلم

يک اتفاق نه يک معجزه مي خواهد

که سرم را به شانه تو برساند

و ببارم همه اين روزها را

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

هر وقت پلک ميزني

من يه نفس مي کشم

پس به کسي خيره نشو که خفه مي شم

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

حالم را لک لک شکسته بال مي فهمد

که? مي ماند و تماشا مي کند کوچ جفتش را …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

شوخي شوخي به من خنديدي

ولي من جدي جدي گرفتارت شدم

تو شايد شوخي شوخي منو فراموش کني

ولي من بي تو جدي جدي ميميرم

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

خيلي خوبه کسي رو داشته باشي که

بي منت بغلت کنه

بي منت باهاش درد و دل کني

بي منت باهات گريه کنه

بي منت پشتت باشه

بي منت دوستت داشته باشه

بي منت رفيقت باشه …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

سخت است

فراموش کردن کسی

که با او همه چیز و همه کس را فراموش می کردم !

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

هیچ کجا هم جاییست

همانجاییست که بی تو می شود بود

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

من رفتم و تو گفتی برو به …

مدت هاست بی تابم

بی تاب بازگشت!

راستی کلام آخرت به سلامت بود یا به جهنم؟

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

از حاصل جمع چشم ها

نگاهی نصیبم نشد وقتی تو به من نگاه نکردی

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

باران باشد

تو باشی یک خیابان بی انتها هم باشد

به دنیامی گویم خداحافظ …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

دل اتفاقی ترین اشتباه دنیاست !

بسته می شود آنجا که نباید

کنده می شود از جایی که نباید

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

رفتــم گفتـم از “خـــــیرش” مـی گــذرم

شنیـدم کـه زیــر لب گُفـت از “شــــــرش” خــلاص شـدم

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

میگویند شکستنی رفع بلاست

ای دل تحمل کن شاید حکمتیست

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

دفتر شعرم را سفید می گذارم

از تو دور بودن نوشتن ندارد درد دارد …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

باید فراموشت کنم

دل شکسته ام رو می گم

چندی ست تمرین می کنم

من می توانم… می شود… 

آرام تلقین می کنم….!

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

خدا را دوست دارم

حافظ را هم دوست دارم ولی خداحافظ را نه

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

 من

تو

او

ما

حتی بین ضمایر هم او بین ما فاصله انداخته !

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

نمی دانم چه رابطه ایست بین نبودن ها با رنگ ها

دلتنگت که میشوم زندگی ام سیاه میشود

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

ازهمان روزی که پایت را از زندگی ام پس کشیدی
زندگی ام دگر پا نگرفت
- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

بدون تو مدت هاست که دیگر خوش نمی گذرد

فقط می گذرد…

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

من را بی وفا خطاب می کنند

ولی ای کاش می‌گفتند که من بی وفای کدام باوفا هستم

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

کودکی را دیدم گریه میکرد

و میگفت کسی بامن بازی نمی کند

ته دلم گفتم تو بزرگ شو

ببین که چه بازی هایی روزگار با دلت می کند

برچسب ها sms asheghane 93 sms ghamgin sms ghamgin 93 sms مسیج اسمس سوزدار اس 93 اس ام اس 2014 اس ام اس 93 اس ام اس آخر خط اس ام اس احساسی غمگین اس ام اس باکلاس غمگین اس ام اس بغض اس ام اس بی حوصله اس ام اس بی وفایی 93 اس ام اس تلخ اس ام اس تنهایی 93 اس ام اس جدید 93 اس ام اس خسته 93 اس ام اس داغون اس ام اس دل شکسته 93 اس ام اس دلتنگی 93 اس ام اس دلشکسته اس ام اس دلگرفته اس ام اس دلگیر بودن اس ام اس دپرس اس ام اس سال 93 اس ام اس سوزدار اس ام اس شاخ غمگین اس ام اس عاشقانه 2014 اس ام اس عاشقانه 93 اس ام اس عاطفی غمگین دلشکسته اس ام اس غصه اس ام اس غم اس ام اس غمگین اس ام اس غمگین 2014 اس ام اس غمگین 93 اس ام اس غمگین آخر سال 92 اس ام اس غمگین اسفند 92 اس ام اس غمگین بهمن 92 اس ام اس غمگین فروردین 93 اس ام اس فسرده اس ام اس واسه آدم دپرس کلافه داغون اس ام اس کلافه بودن اس ام اس گریه آور استاتوس غمناک استاتوس غمگین اسمس 93 اسمس sms مسیج داغون اسمس دپرس بروزترین جمله های دپرس جمله برای آدم غمگین جمله های داغون حرف های غمگین دل نوشته غمگین متن افسرده متن خسته متن دل شکسته متن دلگیر متن سوزدار متن غمناک متن غمگین مسیج 93 مسیج غمگین نوشته در مورد شکست عشقی خوردن پیام کوتاه غمگین پیامک 93 پیامک افسرده گلچین نوشته های غمگین ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ムㄎんズム刀_Зᅙᅙ در تاریخ 1392/12/24 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

واقعا سبک شدم عالی بودشکلک
پاسخ : فدات

این نظر توسط مهیار در تاریخ 1392/12/19 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت تفریحی 3003
  • سایت عاشقانه ف×م
  • ♥سایت عاشقانه رویای خیس♥
  • ♥lovely♥
  • ♥عاشقانه♥
  • ♥ℰs♓ℊℋ ➸ ♏αηї To☂♥
  • ♥بابای زندگی ...!♥
  • ♥...قرار نبود ...♥
  • ♥هیس اروم بیا تو ♥
  • ♥یه دخمل کوچولو♥
  • ♥بغض ترنــــــمی♥
  • ♥دهکده عشق ♥
  • ♥رد پای عشق♥
  • ♥ُسارایی♥
  • ♥غمگین و عاشقانه♥
  • ♥لاچین♥
  • ♥بیا تو عشق ♥
  • ♥دختر روزای سختی♥
  • ♥منتظر♥
  • ♥عاشق آشــــــنا♥
  • ♥آبتاب(تفریحی و سرگرمی )♥
  • ♥حرف های دلتنگی ♥
  • ♥عشق من♥
  • ♥تنهایی♥
  • ♥عشق شیرینــــــــ♥
  • ♥باران موزیک♥
  • ♥کلبـــــه یخــــی فرزانه♥
  • ♥abji melikam♥
  • ♥☆ Ɖσκнι ʝιɢмαℓ ☆♥
  • ♥ⓒⓐⓕⓕⓔ پائیز♥
  • ♥کلبه عاشقانه پرویز♥
  • ♥تنهــــایی♥
  • ♥goood friends♥
  • ♥ ♀عشق فقط با سیگار♀♥
  • ♥har-chi-delam-bekhad♥
  • ♥خودم و خودت دیگه هیشکی♥
  • ♥ آوا ے בلـتنگــے♥
  • ♥TaKpArS♥
  • ♥کپی پیست کن ♥
  • ♥جک امروز♥
  • ♥بهشت هرمزگان♥
  • ♥یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی♥
  • ♥لیمو100♥
  • ♥تنهایی ثنا♥
  • ♥sahm e refigh♥
  • ♥ساعت مچی♥
  • ♥پست هاي فيسبوكي♥
  • ♥همکلاسی ♥
  • ♥ ღツ ̲̲R̲̲♥̲̲k̲̲i̲̲n̲̲g̲̲ღ ♥
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    اگه نیاز داشته باشی حاضری دزدی کنی؟D:
    نویسنده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 322
  • کل نظرات : 180
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 670
  • بازدید کلی : 34,957
  • کدهای اختصاصی